Ny

Hello!
Jag heter Anton Kraft jag bor utanför Enköping. Går på en skolan som heter Fjärdhundraskolan. Den är rätt ok...
Har världens bästa kompisar! Vi går i klass 7B. Vi har nästan alltid roligt tillsammans, förutom när vi är arga på varandra så klart. Men om en har det jobbigt eller svårt så ställer alla andra upp. Det är jätte skönt! Som t ex om en lärare är taskig mot nån av oss så blir liksom hela gruppen arga och gör typ allt för att irritera. Och vi lyckas alltid! Hehe... Ja igentligen är vi väl dom i klassen som pratar mest. Men bara för att lärarna är så vana vid att det är vi som pratar så kan det ibland vara så att det är några andra som pratar och inte vi men det är ändå vi som dom säger åt... det har hänt några gånger fast det är inte så ofta som det kanske låter.

Jaja nu är det slut skrivet om hur det är i våran klass. Nu lite mer fakta om mig. När jag inte är i skolan så brukar jag för det mesta vara hemma ba och lyssna på musik, sitta vid datorn eller kolla på tv. Ibland gör jag alla tre sakerna sammtidigt xD Min favorit musik är mest pop och schlager, men igentligen så lyssnar jag på allt.
Jag spelar gitarr, går på lektioner varje tisdag.
Mina favorit serier är: Heroes, Ugly Betty, Desperate Home Wife och Andra Avenyn. Dom tre första har jag alltid kollat på sen det började. Men Andra Avenyn har jag alltid tror var vera skit programet. Men jag hade fel. Jag började titta på det för att det var en kompis till mig som hela tiden tjatade på mig att det är så bra och jag måste ba kolla på det... Hon sa att man kunde se alla avsnitten på datorn och det gjorde jag för hade jag börjat kolla på tv på en gång så hade jag inte fattat ett skit för det var typ på avsnitt 70... Så jag la mig i sängen med datorn i knätt och började kolla... Först tyckte jag att det var skit dåligt men efter några avsnitt så blev det bara bättre och bätter så nu har jag fasnat för det o kan inte sluta kolla.  Nu är det typ avsnitt 76 eller något.


Jag har nyligen köpt Playstation 3, har bara 3 st spel, Uncharted Drake´s Fortune, SingStar och Ratchet & Clank.
Det är skit roligt, kan sitta i flera timmar och nöta det xD

Jag har en kanin som jag fick när jag fyllde. Hon är jätte söt och fluffig och mjuk, det enda felet med henne är att jag inte gillar namnet... dom som hade henne före har döpt henne till Frida. Men jag kallar henne inte det. Jag kallar henne Bebis, för hon e ju som en bebis som ska ha mat o man ska göra rent till dom och allt annat. Så hon e min lilla bebis x)



Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0