Harry Potter och de vises sten

Hejsan!

Jag har precis startat en film! Gissa vilken det är..! Haha... det ser man ju på rubriken xD
Harry Potter och de vises sten, jag får aldrig nog av att kolla på dom filmerna :P Jag startade den för ca 5 minuter sen så dom håller just på att lämna Harry hos hans moster och morbror. Jag hatar verkligen dom. Dom är så jävla taskiga. Liksom låter honom sova under trappan. Det är taskigt. Och hans feta kunsin Dudley, usch han är äcklig och är så jävla bortskämd. Han ba blir galen när han inte får mer presenter på sin födelasedag än vad han fick föra året. Nu snackar han med den där ormen. Haha... nu försvinner glaset!

Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0