Gitarr

Hej!
Nu har jag äntligen kommit på vad jag ska göra för att fördriva tiden tills min kompis är tillbaks och kan hjälpa mig! Spela gitarr :D Det är fett kuligt xD Tidigare tyckte jag att det var jätte tråkigt och tänkte sluta, men nu har jag helt ändrat det! Det är främst för att vi inte bara spelar skit låtar som jag aldrig hört talls om längre nu är det jag som bestämmer vad vi ska spela och det är mycket bättre! Nu spelar vi min favo låt! Picuresof you - The last goodnight
Den låten är så jävla bra! Sök på den på youtube vet jag!
Jag är inte skit bra på att spela den men man hör att det är den iallafall xD

/ Anton
                                                  image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0