Andra Avenyn

Hej alla!

Jag satt på mitt rum och kollad på Andra Avenyn. Som jag skrev i en av dom tidigare inläggen så är det ett av mina favorit pogram. I föra avsnittet så ramlade Rasmus ihop på marken. Och i det här avsnittet fick man veta vad det var och det var en hjärtinfarkt. Han svävade mellan liv och död, men vaknade ungefär mitt i programet. David söp sig full på en pizzeria och då kom Håkon in där. Han såg honom och gick fram och frågade varför han drack så mycket, han var ju faktist minderårig. Då berättade han att Rasmus hade hamnat på sjukhuset av en hjärtinfarkt. Det hände därför att Håkon varit otrogen med Rasmus fru, Ulla. Håkon blev rädd att han hade dödat honom på det visset liksom. Och dom sista två minutrarna så sitter han på sin säng och ringer till sin fru och säger att han älskar henne och deras dotter, Ingrid. Sen häller han ut ungefär fem tabletter i han den och stoppar dom i munnen och sväljer ner dom med vatten. Sen ser man hur ögonen börjar himmla och han faller backlänges ner på sängen.

Men liksom han får inte vara död. Han har ju vart med så länge nu och han liksom har en roll i serigen.
Jaja, jag får vänta tills imorn för att se vad som händer. Det är väldigt bra att det går sön-tis.

' Anton Kraft '/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0