Vill ha mobilt bredband


Jag har bestämt mig nu. Jag ska med på fotbolls saken. Men jag vill fortfarande se hur husvagnen ser ut. Vi ska kolla på den på fredag. Men om jag nu åker upp dit så vill jag ju ha datorn med mig. Men det dåliga är att dom inte har något bredband på kampingen :S Så hur i all världens namn ska jag kunna blogga om allt som händer? Jag kan ju inte bara vara utan det i en hel vecka. Så jag har tidigare tjatat på mina föräldrar att jag vill ha mobilt bredband men dom har alltid sagt nej. Men nu måste jag verkligen ha det. Och jag kan betalla allt själv om det är så illa. Men jag kommer inte att överleva utan! Så pappa får allt välja. Antingen låter han mig köpa det eller så får han vara ensam där uppe i en hel vecka. Det är upp till honom. Jag mår lika bra utav att vara här hemma som jag mår utav att vara där. Till och med bättre här. För då behöver jag inte bo så trångt. Men som sagt han får välja. För jag ska ha det om jag ska med upp. Det är inget att snacka om.
Men nu har jag inte tid att sitta här längre. Ska nog ta och göra något nyttigt. Klippa tånaglarna kanske xD haha :P

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Men det är väl inte så farligt att åka utan!? Snacka långt och roligt inlägg du kommer kunna skriva när du kommer hem. Det fastnar mer om du skriver allt i en veva. Och inte uppdaterar som vanligt. ;)

2008-07-01 @ 21:39:44
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0