Varigt värre :S

Hejsan!

Jag har bara gått och väntat och väntat på att det ska ske någon dag. Och nu är den dagen tyvärr här. Jag tog hål i örat i februari det har aldrig vart särskilt rent efter de försa två månaderna. För efter den tiden började det vara lite grann. Men nu har det brustit till bristningsgränsen. Nu var det så mkt var så det är äckligt åt det. Det började vid matbordet att jag la mitt huvud i mammas knä så hon kunde kolla hur det såg ut för det har gjort jätte ont nu en längre tid. Och han ba:
- Ohh shit! Det ser ju hemskt ut!
Så jag ba liksom typ blev inte förvånad så jag bet ihop tänderna och lät smärtan komma. För då började hon klämma och det kom ut massor med var. Det gjorde så ont så jag blev svettig över hela kroppen. Efter så satt jag och kollade på TV då hon kom och sa att vi måste läga om det. Så hon kom med alesolsprit och typ nåt annat kanske vad det nu hetter... jaja nått ploster iaf. Och det gjorde inte alls lika ont som det gjorde när det skulle ut. Men ont gjorde även detta. Så efter några minuter i smärta så var det klart.
Så nu är det omplostrat och klart :) Hehe...

Puss
Anton

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Vadå? Är det infektion? :/

2008-06-22 @ 21:30:03
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0