tv:n på väggen

Hejsan!

Det blev inte riktigt som jag hade tänkte mig.. Men låt oss ta det här från början.
Jo det började så här...!
Klockan var runt 22.00 och jag frågade min fader om han kunde ta och sätta upp min TV på väggen och han sa:
Ja just det nu har du ju väntat riktigt länge på det.
Och han startade på än gång. Så det var ju bara att tacka så mkt och försöka hjälpa så gått det gick. Men jag tog först och kollade på "Min stora kärlek". Den är så jävla bra!
Sen gick jag in på mitt rum och kolla hur det gått för honom. När jag så att TV:n låg på sängen gick jag fram och kollade på den. Då såg jag genast ett fel. Han hade satt det där fästet på helt fel ställe. Så det var ju bara att säga det till honom så fick han ändra det. Tur att det inte syns den skadan han vart tvungen att göra för att få dit den. Men anyway...
Som sagt så ändrade han det. Sen var det till att sätta upp det ändra fästet på väggen. Och allt gick ju bra tills vi skulle sätta upp TV:n. Det var inget så fruktansvärt att den ramlade ner eller så. Utan att den liksom tippade ner. Så han försökte fixa det genom att skruva åt det lite hårdare. Och tillslut hände det värsta! Det gick sönder!
Men han sa att han har grejer som han kan fixa det med men inte hemma så han ska göra det imorn. Men jag hoppas verkligen det för jag vill inte att det ska vara så här!! Och då har jag ingenstans att ställa TV:n sen.
Men får väl meddela imorn och se hur det blir...

Puss
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0