Tråk

Hejsan!

Åhh, shit vad tråkigt jag har! :S Det är så himla tråkigt. Jag försökte att frdriva tiden med att kolla på TV, spela fotboll och låta min kanin vara ute. Men allt var ändå lika tråkigt. Jag messade min mamma och bad henne köpa Aftonbladet. Då sa hon till min pappa att han skulle köpa tidningen. Men vilken tidning tror du han kom hem med? Expresen! Åh så iriternade. Den är ju liksom värra skit tidningen står ju inget intressant om kändisar där alls. Dom borde byta taktik.
Nu sitter jag här inne hos min lille bror han han sitter och kör TV-spel. Och så sitter han och drygar sig. Fett iriterande.
- Åhh, nej! Du kolla på det här. Nu ska jag bränna ner ett hus!
Men shit vem bryr sig? Inte jag iaf...
Nu ska jag ta och läsa lite kändis bloggar så

Puss
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0