springtur

Gud vad skönt det är att vara ute och springa. Man liksom luftar alla tankar. Jag sprang runt elljusspåret ett varv. Det var jätte jobbigt. Haha xD Man har liksom inte samma kondition som man hade för några år sedan :P Men jag håller iaf igång ibland. Jag är också så duktig så jag fortsätter springa fasten det är jobbigt.
När jag kom hem hoppade jag in i en kall dusch. Jätte skönt. Ni sitter jag här och har ganska tråkigt.
Men det mäst iriterenade är att den där jävla telefonen ringer hela tiden. Man kan inte en skriva en hel mening knappt innan det ringer. Gud vad jobbigt :/ Och nu kom jag åt den där jävla knappen till lukan där man stoppar in skivor. Åhh hatar stationära datorer !!!! Men om jag har tur så kan Stefan fixa datorn idag.
Jaaaa! Pappa ringde nu och sa att han hade pratat
med Stefan och att jag skulle komma ner med datorn till honom nu! :) Jippi
Så nu måste jag pyssa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0