Spela lost med Hampus

Nu ska jag och brorsan ta och gå in till mig och spela lite Lost. Har inte kommit långt alls, men hoppas på att komma längre. Så nu sitter jag här och skriver i väntan på att han ska bli klar i duschen. Men som tur är så behöver jag inte vänta så länge för han är typ klart på 7 minuter. Fattar inte hur han bär sig åt men på nåt sätt lyckas han. Själv så står man där i en halvtimme minst och försöker skynda sig så gott det går men kommer ändå inte ut från badrummet fören en halvtimme senare.
Ganska iriternade ska jag säga att bo så nära inpå sina grannar för när man har balkongdörren öppen så hör man allt dom säger. För Carolina har ju friseringssalong mot oss så man hör när dom skrattar eller pratar jätte högt. Men nu är Hampus klar så nu ska det bli spela av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0