Sony Ericsson Xperia X1

Hejsan!

Efter mkt om och men så har jag äntligen bestämt mig. Eller tja tills vidare iaf. Nu ska det nog bli den här telefonen. Den heter som rubriken Sony Ericsson Xperia X1. Det är en touch och har tangentbord. Är ganska snygg. Det som jag blev lurad med att det stod på en sida att den hade 7.2 megapixels komera men det visade sig att den bara hade 3 eller om det kanske till och med var 3.2. Så det var inte alls så bra som jag trodde. Men vad gör det när allt annat är totally amazing?!

en touch från sony ericsson. den nya xperia x1

Ganska snygg eller hur?
Om du går ut på Google och söker på Sony Ericsson xperia x1 så kommer det upp massor med bilder.
Och så kan man ju så klart gå ut på Youtube.com för att se det är ganska bra att kolla där för då får man se alla fineser och hur stor den är i förhållande till handen.
Om man skjuter upp den ser man tangentbordet.

sony ericsson xperia x1

Puss
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0