säsong 2&3.

Hejsan!

Jippi mamma har köpt andra och tredje säsongen av Lost till mig (: I´m so happy. Sitter och kollar på det just nu faktiskt :D
Förutom det har jag inte gjort så mkt idag. Har läst tre Kalle tidningar, kollat på TV och vart ute med min kanin.
Alltihopa var ganska skoj.
Ikväll när jag kollade på Gossip Girl så sa dom att det här var säsongens sista avsnitt, men hallå? Vart tog avsnitten från 13 till 18 vägen då? :O Dom kan ju inte bara vara borta? Eller kan dom det? Jag har inte sätt dom och det är just därför jag ville så det så klart, men anyway! Det är ju viktigt. Men det kanske är så att det är andra säsongen som av misstag har blivit ihop blandad med den första? whatever, kommer ändå se det nån gång.
Efter det så var det I huvudet på Gynning. Det här avsnittet var det tråkigaste jag nånsin sett. Det handlade om bröllop och det var rent ut sagt skit boring... Men jag vet att det kommer att bli bättre, eller hoppas det iaf xD

Puss
Anton

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Okey! Shit! Som jag sa förut: Gossip girl har 18 avsnitt i säsong 1. MEN kanal 5 har delat upp säsong 1 i två olika delar. Och kallar dem två olika delarna för två Olika säsonger! Got it??? Kanal 5 har delat upp säsongen!!! :P

2008-06-18 @ 22:42:41
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0