Pukberget

Hejsan!

Detta har varit en trevlig dag :) Mamma väckte mig typ vid halv tio och då åkte vi inte till stan och hämtade våra stövlar för  pappa hade tagit in dom dit :S Sen åkte vi ut till österunda till fam. Eriksson. Där åt vi lunch. Sen åkte vi och dom då till ett berg som heter Pukberget det var jätte trevligt, förutom att gå dom där kilometrarna tills vi kom dit. Men när vi var där så var det så jävla coolt. För det var bara ett stort berg. Vi tog av oss stövlarna och tog på oss vanliga skor sen gick vi direkt upp till berget. Det innehöll massor med grottor :) Vilken tur att Mia (den andra mamma) hade med sig ficklampor, fast hon visste i och försig att det var såhär för dom hade redan vart där en gång. Men som sagt så började vi direkt att klättra och det var skit roligt. Om ni vill se bilder är det bara att kolla min bilddagbok. Vi var där i över två timmar men det som i vanliga fall känns som skit länge var ingen ting jag skulle lätt kunna vara där två timmar till, eller tja kanske inte för vi hade ju redan vart över allt så det fanns inget mer att se. Men det var så coolt. När det började regna så tog vi med oss ficka upp till en av grottorna så satt vi där hela tiden och åt, var skit trevligt :)
När vi åkte hem sen så åkte vi tillbaks till Eriksson och så fikade vi där eller tja jag gjorde inte det men dom vuxna för hampus och tobbe var ute och hoppade studsmatta.
Sen åkte vi hem och jag tror aldrig jag  vart så tröt som jag var när vi kom hem, jag hade lätt kunnat sova tills imorgon bitti, men det orkade jag inte så jag tog en alvedon och gick och kollade lite på lost. Och nu har vi kommit till den delen i berättelsen där det tar slut för jag har inte gjort något mer sen dess.

Puss
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0