Nyduschad

Ohh, så skönt! Jag kom nyss ut från en iskall dusch! Många undrar säkert vrf just en iskall? Jo därför att ,am får mkt finare hy av kallt vatten. Så det är en vana att göra nu. För om man jämför ni från förut så har jag inte lika fett hy längre. Så nu sitter jag här inne hos brorsan igen. Åhh, jag vill att pappa ska ringa till Stefan så han kan kolla vad edt är för fel nu igen. För jag pallar inte det här längre. Jag vill kunna ta med mig datorn och sitta vart jag vill men det kan man inte nu. Hampus ligger i sin soffa och kollar på Lost. Dom avsnitten som jag redan sett. Så jag har inte direkt något att göra. Får väl ta och kolla in Linda Rosings blogg och se om hon har skrivit något idag. Och kanske kolla in blondinbella. Fast jag villar inte den så mkt det är rätt trist att läsa hennes. Det handlar typ bara om samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0