nationaldagen

Hejsan!

Jag hann inte göra något inlägg igår men jag tänkte att jag gör det nu. Som ni alla förhoppningsvis ve var det Nationaldagen igår! Gjorde nog inget spec, var nere på badet hela dagen. Sen på kvällen så hade vi bjudit över våra grannar. Det var väldigt trevligt :D Vi fickade och lite så. Deras barn är ju från 6-1 år så dom är ju fortfarande väldigt små så det är väl inga som man direkt har så där som man har direkt roligt med. Men det var ändå ganska roligt. Dom är ju så söta x) Den minsta var liksom sådär jätte söt och satt typ framför min kanin hela kvällen. Deras näststörsta son, Willmer är ju inte så jätte duktig på att prata pga hans gomspalt när han föddes. Men har är så jädra cool! Hans favo intresse är iaf att bygga med lego. Så jag satt en större del av kvällen med honom och byggde. Det är häftigt att man kan ha sån himla stor fantasi. När jag var liten och byggde lego så kom jag typ inte på något alls att bygga. Så jag liksom bara byggde något som jag kom ihågi att jag byggt från nån gammal ritning förut, så jag kom ju aldrig på något nytt.
Men sen så spelade jag även fotboll med allihop och körde lite kurragömma. Jonas (pappan) skickade massa roliga ringsingnaler xD Skit kul. :P Det ändå som vart dåligt med kvällen var att jag glömde bort att kolla på filmen som gick på trean "Sova med fienden". Det var lite synd, för typ alla som sett den säger att den är skit bra. Och jag ville så gärna se den :( Men jaja, den går ju att köpa, hyra eller ladda ner. Så det är inget all vara deppig för.

Nu har jag inget mer som jg kommer ihåg så nu ska jag ta och gå ner till badet för min moster ringde nyss och frågade ooch fragade om vi skulle komma ner. Men dom andra är inte hemma så jag får väl helt enkelt gå ner sj.

Puss
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0