mission impossible 3

Hejsan!

Haha... Det var meningen att jag skulle kolla på Mission Impossible 3 nu medan mamma låg och sov för att inte störa henne och så, därför att jag inte hade något att göra inte vid datorn iaf. Jag startade filmen och lade mig i sängen med datorn bredvid mig kom jag på: "Dö... den här filmen var ju kass. Jag tar och kollar aftonbladets hemsida."
Så jag gick ut där. Läste lite om allt möjligt sen gick jag ut på Sofis mode och kollade lite på herrmode. Det hade inte kommit så mkt nytt som jag inte visste om reda. Men iaf kollade runt lite. Och så såg jag att det stod: "Gå med i Sofis modeklubb!" Så jag gick ut på den och checkade lite. Och så läste jag igenom allt så jag visste vad det var. Det verkade faktiskt vara rätt ok. Så jag gjorde som det stod, skriva in mobil nr. mailadress osv. osv. Så nu kommer jag få mode tips och tips om bra affärer som sms och mail. Ganska nice ;D
Sen hade typ halva filmen gåt. Så jag sitter just nu och kollar på den lite då och då. Men har inte hängt med alls i vad som händer xD

Puss
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0