Midsommar

Hejsan!

Glad midsommar på er allihopa! ;D
Den här dagen startade med att jag vaknade kl. 11.00 och då gick jag upp och kollade in läget för att se om det bara var jag som var vaken. Och det var jag så jag tänkte så här: "Eftersom att mamma ska sova till klockan är typ 15.00 så ska jag nog inte störa henne med att jag sitter med full volym i rummet intill och kollar på Lost. Så Det är nog bäst jag inte gör det och tar och läser stället. Och då kommer jag ju några sidor närmare slutet och början på att läsa Gossip Girl". Så det var det jag gjorde den närmsta 1 och en halv timmen. När klockan var typ 12 eller nåt hörde jag att nån kom upp, men jag hade några sidor kvar att läsa innan kapitlet var slut. Så jag gick upp när det var utläst och då var det min pappa som hade vaknat. Han och jag tog och åt frukost. Var ganska gott att äta frukost faktiskt. Brukar inte vara det... Sen bestämde jag mig att jag inte orkade bry mig längre så jag tog och kollade på Lost. Och det är så jävla spännande. Vill liksom bara se mer! Så idag har jag sett 8 avsnitt. Haha jag har ju ingen själv behärskning xD Men anyway så vaknade mamma när jag var ute hos min kanin och gav henne mat. Så jag behöver ju inte känna mig skyldig att jag väckte henne :)
Mamma och pappa åkte in till Enköping och skulle göra något, när dom kom hem sen så började dom göra i ordning maten. Så vi åt vid 16 tiden.  Mumsigt :D Hehe... Sen gick mamma och lade sig för hon ska jobba natt inatt också... :/ Sen vid 19 tiden gick hon upp och vi åt glass och jordgubbar. Jätte smaskigt!
Nu har hon gått ner och man kan ju säga så här... Det är ganska trist faktiskt att hon inte är här vid midsommar. Man minns liksom varje jul som pappa inte var hemma utan var ute och plogade snö. Det blir liksom tomt om ni förstår hur jag menar. Det är väl liksom inte någon direkt händelse när dom är borta vilken vardag som helst men när det är nån sådan här högtid så känns det liksom så...
Nu ska jag ta och kollade på fjärde skivan av Lost så

Puss
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0