Mamma fyller år

Jaha, nu är även mamma 40 år då ;) Grattis! Jag kommer göra ett inlägg lite senare med bilder och så. Men jag kan inte göra ett sånt långt inlägg just nu för snart kommer några av gästerna. Vi har vart in till enköping och köpt ett par örhängen åt mamma med diamenater och guld. Det var rätt så fina. Men det fanns ett annat par som var ännu finare. Men det var silver och mamma tål inte silver örhängen. Det är synd för dom var jätte finna. Det var en jätte stor diamant på. Dom kostade typ 5000. Så det var ganska dyrt men man fyller bara 40 en gång.
Sen var vi inte till växtriket och köpte en jätte stor fin buket med blommor för 300 och så köpte jag ett boon cai träd (vet inte hur det stavas men ni fattar förhoppningsvis vad jag menar det är iaf ett sånt där kinesträd). Det kostade 200 och så ska det ha en speciel näring varje månad för 200 så det kommer kosta att ha det där. Vi räknade ut att det skulle kosta lite över 2000 om året.
Sen var vi inte till Maxi och hämtade en tårta som vi beställt och nåt bröd. Så nu är allt klart och det är bara gästerna som saknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0