klipp

Hejsan!

Hehe, nu när jag äntligen har lärt mig hur man gör så måste jag lägga upp två klipp som jag tkr är rätt dåliga!
 

Charlotte Perrelli med Hero. Aså jag gillar låten skit mkt och hennes framträdande på senen med den här låten men musikvideon är ju ba skit!!
Nästa låt är också ba skit men den är väldigt rolig x)


Kreisiraadio med leto svet som inte kom med i Eurovision song contest som tur var! Värra skit låten ju xD Man fastnar iaf på låten så man går typ och sjunger på den.

Jag var och ga min kanin mat och då går jag ju förbi min storebrors rum och han hade typ massa kompisar där, och jag säger bara en sak: Värra särbarnen! Dom lät ju mer än vad jag och mina kompisar gör när vi är skittrötta! Men det lät inte som att dom hade lika roligt som när vi är tillsammans heller. Men ändå riktiga spec!
Men om dom skulle få se en video med oss så skulle det nog vara det snällaste dom kunde säga om oss :P

Puss
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0