inget nytt tema

Nehe då hittade jag inget bra tema. Alla teman var jätte fula eller så var det så att dom som var snygga kunde jag inte ha för att jag hade för nytt Firefox. Shit aså vad irriterande. Men det får bli det gamla vanliga. Vad det nu heter. Tror typ det heter Vista on XP eller nått sånt. Rätt tråkigt är det iaf. Men nu tror jag att jag ska ta och äta frukost. Är ganska hungrig. Sen ska jag nog föröka läsa lite hur Den Äldste. Som jag sa förut så är den ganska bra ibland men oftast är den långtråkig. Men jag vill läsa den så därför fortsätter jag annars kan jag ju egentligen bara sluta. Men som sagt jag vill läsa den.
Jaja nu ska jag käka frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0