Human Trafficking

Hejsan!

Jag fick en kommentar för väldigt länge sedan om att jag kunde hjälpa till och informera om Human Trafficking och vad det är. Men jag valde att strunta i det och istället leva vidare mitt eget liv. Men nu har jag bestämt mig. Jag ville hjälpa andra människor i nöd och inte bara tänka på mig själv.
Här nedan är en länk till hemsidan. Men tänkte att ni kanske ville ha lite information om varför jag gör det här också.
Såhär är det: Genom att sprida ut den här länken om Human Trafficking så sprider jag också ut information till alla ni som läser det här. Så ni nu som inte visste om det här vet nu det. Så om alla hjälper till och sprider den här länken så kan vi kanske nån vackar dag stoppa Human Trafficking.

http://www.edu.nacka.se/Therese.berg/

Puss
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0