Hoppade med mina grannar

Nu är jag inne igen. Mina grannar kom över till oss och hoppade lite. Det tog typ en halvtimme innan Wilmer kom upp. För han typ vågade inte. Det var roligt den första timmen, men sen blev det bara jobbigare och jobbigare. För dom blev liksom lite väl påfrästande om ni fattar vad jag menar. Men liksom inget illa menat mot dom aså för jag tkr jätte mkt om dom men det är nog så med alla barn. Dom blir lite jobbiga i längden. Medan vi hade roligt så hade vi massor med bollar uppe på studsmattan. Sen gjorde Wilmer illa sig och det var då det tråkiga började. Han sat i typ 10 minuter sen så var det bra igen. Fast jag fattar att han grät för han gjorde illa lilla snoppen :S Oh, du det gör ont det. Sen så var vi nere i skogen för då ville ingen av dom hoppa mer. Så då var vi ute där ett tag sen vart dom kissnödiga och då gick vi in sen så gick vi över till oss igen och hoppade lite mer. Sen kom deras pappa och hämtade dom för dom skulle äta mat, kolla på barnprogram och gå och lägga sig.
Så nu är det lungt från skrikande och allt. Nu ska jag bara ta och ta det lungt sen ska jag nog hoppa lite mer. Åt en glass nere på badet så måste bli av dom extra kolhydraterna. För nu har jag bestämt mig jag ska bara äta sånt där som godis, dricka läsk och äta glass på fredagar och lördagar sen ska jag leva dom andra dagerna med ett friskt och nyttigt liv. Så all mumsig onyttig mat kan jag bara äta två dagar i veckan nu. Så hejdå sushi och allt annat. För man tkr ju att sushi borde vara nyttigt men det är det faktiskt inte. Konsigt? Men så är det. Jag får gå ut på du är vad du äter och se hur man gjorde sån där nyttig sushi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0