Hemma hos fam. Eriksson


Var hem till familjen Eriksson var jätte trevligt :)

Vi grillade! Jätte smaskigt

Sen grillade vi marshmallows...

Sen kollade vi på Varning för Jönssonligan

Vi hade jätte trevligt där. Det började då med att vi kom till dom vid 18 tiden. Sen åt vi mat vid halv sju tiden. Då grillade vi grönsaker och kött på spett. Det var skit mumsigt. Vi satt och pratade och hade jätte trevligt. Sen tog dom fram marshmallows och då kunde man ju inte säga nej, för jag har ju sagt att jag får äta sånt på fredagar och lördagar. Så vi gick och grillade lite sånt också. Det var väldigt smaskigt. Sen plockande vi in allt och väntade på att min fader skulle komma för det hade strulatt med jobbet. När han gjorde det så åt han mat samtidigt som vi var så snälla och satt kvar där och gjorde honom sällskap. Fast jag sprang lite mellan TV:en och där för det var Jönssonligan. Sen var det fika och vi åt en prinssestårta och så hade Mia bakat en bananpaj. Jag smakade den men tyvärr kunde jag inte äta den men den var jätte smaskig. Sen satt vi bara och pratade resten av kvällen. Sen kom vi hem vid 0.00 tiden.
Pappa ska in och hämta Daniel och en kompis från Hamnfestivalen vid 2 tiden. Jag ska gå imorgon för då är Nordman. Idag var det inte några bra förutom E-type.
Nu ligger vi (jag och Hampus) i min säng och kollar på Scream. Jag har sett den för så jag behöer bara små glutta lite då och då. Men nu ska jag kolla ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0