Hamnfestivalen


Norman var där :D

Han var så jävla bra!!

Åhh! Jag fick krama honom :D Och jag köpte hans skiva och fick den singerad :')

Förlåt att jag inte gjorde något inlägg igår när jag kom hem men jag var så jävla tröt! Vi var hemma vid 2 tiden. Det var så jävla bra!!!!! ;D Det var fett lungt den bästa Hamnfestivalen ever. Men det var nog bara för att nordman var med ;) Han är så bästa bara!! Det finns inga ord för vad han är! Löve he!
Allt blev förskjutet en halvtimme för att E.M.D var försenade och dom började :S Shit vad dåliga dom var! Blää, fuck them! Dom höl på en hel timme och det var nog den längsta timmen på hela året. Men sen vid 21 tiden så var det Nordman! Åh, som sagt så är han bäst! Han höl på i typ en och en halv timme och det var så jävla synd att det inte var längre för fy fan vad bra det var! Och han drig ju iaf mest tittare under hela kvällen. När han var klar så fick alla som ville en kram av honom vid skivförsäljningen och så klart singering. Och det är ju klart man tar för sig om man får det. Så jag stod i kö en kvart typ men det var det värt. Han var jätte svättig xD haha.. :P Man skulle nog kunna vrida ut tröjan ha hade på sig. Jag köpte hans skicka och fick singeringen på den så den inte försvinner. Lyssnar på den just nu :) Den är skit bra! :D Den bästa skivan han gjort ever liksom. Den bästa låten på skivan har samma namn som omslget "Djävul eller gud"
Den är så bra om ni inte har skivan köp den då eller gå iaf ut på youtube och lyssna. När han var klar så var den nån DJ som jag inte lyssnade på jag var och åkte lite karuseller. Fett nice. Åkte Booster. Den snurrade runt runt runt så man var upp och ner i luften och det var jätte roligt. Sen var jag och åt Naticos (eller hur det nu stavas), men såna där tocos chips och smält ost. Det var jätte mumsigt! Sen halv 12 var det Smalare än Tourd, dom var ganska bra faktiskt. Det är ett sånt här cover band som spelar andras låtar. Dom höl på till 1 och efter dem åkte vi hem så vi var hemma vid halv två men jag kom inte i säng fören 2. Men gud så skönt det var att sova, för shit vad tröt jag var!
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

DU E.M.D sög inte !!!! ;O bläää för nordman! xD

2008-06-29 @ 17:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0