gårdagens kväll

Hejsan!

Nu ska jag berätta om hela kvällen som var igår. Det var så att när dom kom kl. 18.00 så var jag inne på mitt rum och kollade på det näst sista avsnittet av Lost. Var skit bra så klart. Men jag tänkte så här:
"Ähh, kan sitta här hela kvällen det kommer ju ändå bli skit trist."
Men jag gick iaf ut. Och vi åt mat och hade det ganska trevligt. Sen gick vi husesyn för dom hade inte vart hemma hos oss på skit länge så dom ville se mitt rum bl a. Efter det gick vi ut och kollade på min rabbit. Dom tyckte att den var skit söt. Men dah det är ju klart xD haha :P Efter det så gick jag in på mitt rum och kollade på sista avsnittet av Lost. Det var så jävla spännande så jag liksom till morsan: "Åhh snälla kan vi åka in till Enköping och köpa andra säsongen av Lost?" Och klockan var liksom typ nio eller nåt så det hade ju redan stängt :/ Det var ju synd men ändå jag vill ju se vad som händet!!!
När det var slut så gick jag ut till gubbarna i köket för mamma och Yvonne hade gått ut och satt på våran altan och drack lite vin. Men iaf pappa och Hasse satt i köket och drack. Jag gick som sagt dit och satt mig på en stol och började vara med i deras samtal lite. Det var väldigt roligt. Efter en stund kom Hampus och Hasse började driva med honom och sa att jag är hans bästa kompis och inte Hampus och att han ville adoptera mig. Och att han skulle köpa allt jag ville ha. Då sa jag att jag kommer nog bli det dyraste barnet han haft och han ba svarade: "Ja men det är du värd lilla gubben :)" haha snacka roligt det var.
Sen började dom snacka om lastbilar så jag gick ut till morsan och Yvonne och där vet jag inte vad dom talade om. Men vi började iaf prata om våra lärare och jag berättade om niornas kabaré och härmade Muppmans dans. Yvonne ba: "Men det är nog så hon får ut sin agrision och allt annat som hon behöver få ut". Det lät så himla roligt och jag berättade även om hennes uppvärmning. Men då ändrade hon lite i det och sa: "Jaha då är det så här. I uppvärmingen är det så att hon släpper ut allt, och sen när hon börjar dans så drar hon tillbaks allt hon släppt ut!" För hennes uppvärmning är som nån jävla yoga övning och sen dansar hon som indianerna. Förstår ni vrf hon kallas för Muppman? Hon heter egentligen Uppman. Men alla kallar henne för Muppman.
Sen skulle dom vidare till nån annan och morsan och farsan följde med. Så vi hade hela huset för oss sj. Dum som dom är så hade dom inte ställt unnan nån sprit alls. Så jag var och pallade lite. Jag tog ett glas vin. Smakade skit. Fy fan det jag drack på nationaldagen var fett mkt godare men btw, jag smakade även ett glas med wisky och det var inte det godaste jag drukit kan jag säga så jag hälde i lite cola och då blev det väldigt smarigt.
Sen satt jag och brorsa i min säng och kollade lite på Lost för han har inte sett alla avsnitten än.
Sen när klockan var 2.30 så insåg jag att jag måste gå och lägga mig för jag skulle ju upp 8.30 :S Men gick iaf typ 5 timmars sömn eller vad det nu blir. Samtidigt kommer mamma och pappa hem.

Puss
Anton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0