FÖrsöker fixa reklam

Jaha.. då håller man äntligen på att fixa lite reklam. Får hjälp av Trixie. Man skulle typ bli medlem på nån sida som är affilator. Man blir medlem där sen så finns det massor med företag och saker man kan göra reklam för. Jag har bestämt mig för att bara göra reklam för såna saker som jag vet att folk är intresserade av. Så ni får gärna ge exempel på vad det kan vara :) För jag har typ tänkt att det kanske skulle vara lite sådär killmode (eftersom att jag är kille xD och så är det allt för mkt tjejmode reklam) Och sen tänkte jag även om jag kanske skulle göra reklam för Telia eller något sånt företag. För det är ju säkert rätt många som kommer gå ut på förhoppningsvis så är det väl massor med erbjudande det visar på reklamen. Eller det är väl självklart. Men nåt som lockar. Men nog med det nu. Nu har jag tänkt att jag ska ta och se om det är något bra på TV eller om jag kan ta och lägga mig för jag är ganska tröt faktiskt. Fasten jag gick upp typ vid 14.00 tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0