Det gick inte så bra

Hmm, du det gick inte så bra... Vi spelade kanske en kvart sen trötnade vi för att det inte gick nå bra. Så nu sitter jag här igen. Medan vi spelade så ringde det i telefonen, det var pappa. Han undrade om mamma hade sagt något om vad hon önskar sig. För vi har fortfarande inte köpt något och hon fyller imorn. Så Det är lite brådis. Vi satt och snacka i ca 10 minuer. Det blev lite långtråkit. Jag har nog kommit på vrf jag inte brukar hålla så långa samtal och hellre sms:ar. Men vi har iaf kommit fram till att hon önskar sig en ny stekpanna och en sån där solstol vad det nu heter. Men vi tänkte att eftersom att det inte är några affärer öppna såhär sent så tänkte vi att man kanske bara ska köpa en blomma nu som hon får imorgon bitti sen åker man in och köper en present imorgon så får hon den på eftermiddagen.
Nu sitter jag och messar med Trixie och frågar hur man gör för att få bort det där där det står Om Anton och bilden. För jag vill inte ha det kvar längre. Men hon kunde inte förklara så jag får väl helt enkelt leta mig fram.
Om nån vet hur man gör får ni görna säga det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0