Då var det över...

Hejsan!

Jaha... allt har ju ett slut tyvärr :/ Men det gick kanske lite väl fort. Det tog inte ens en vecka att se tre säsonger. Jag har räknat ut att allt som allt har jag ägnat 49 timmar och 42 minuter av mitt liv till att kolla på Lost. Men det är ju så jävla bra! Det blir liksom som en drog. Har man börjat kan man inte sluta. Eller det är iaf väldigt svårt att sluta. Men nu är det så här. Tyvärr har det gått en bra bit in på fjärde säsongen på TV eller om det kanske till och med är slut. Men det är iaf försent att börja kolla där nu. Men om inte så är det en till DVD box som ska in i hyllan.
Det slutade med att dom kom ifrån ön men att Jack och Kate träffas efter och Jack skriker: "Det var inte meningen att vi skulle komma bort från den ön. Vi måste åka tillbaks!" Och sen slutar det. Jag vill veta vad som händer!!!! Och det är så sorgligt för Charlie dör. Bara för att rädda dom andra. Men det är nog mest för att han vill rädda Cleare (vet inte hur det stavas) och hennes son Aaron (vet inte hur det stavas heller, men det är något i den stilen). Because he love them! Det är så himla sorgligt som sagt. Och det värsta är att hon inte vet om att han är död.

Puss
Anton

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Hehe, är det du som betalat alla boxar eller är det dina kära föräldrar? :) :/

2008-06-22 @ 18:20:53
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0