då är denna klar bara den tredje kvar...

Hejsan!

Nu har jag sett klart på säsong 2 också av Lost. Det är så jävla spännande. Vill bara se mer och mer och mer! Vilken tur jag har då som har den tredje säsongen också :) Nu ska jag berätta lite kort om vad som har hänt. Det är så att Mikes son Walt har blivit kidnappad och Mike gör vad som helst för att få tillbaks honom. Så han har kommit överens med kidnapparna att han ska ta med några av sina kompisar från ön och ge dom till de så ska han få tillbaks sin son. Och nu har han gjort det, han fick tillbaks sin son men whatever? Hur kan han leva med det? Att ha gett bort sina vänner till några som han inte vet om det tänker skada dem eller inte.
Anyway jag kan ju ändå inte göra något mer än att fortsätta kolla och se vad som händer. Hoppas verkligen att det blir spännande men även att ingen dör. För det har redan dött för många. Två tack vare Mike. Fuck he!

Puss
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0