bra karl reder sig själv

Hejsan!

Humm, brukar man inte säga Bra karl reder sig själv?! Och ja du det är nog sant. För nu har jag efter över en veckas väntande på att min käre far ska göra något tagit saken i egna händer och det tog nog inte ens 5 minuter. Jag var ut till köket och hämtade en pall och gick in på mitt rum med den. Sen satt jag den under min TV. Och där ställde jag min boxer och så enkelt var det. Och så 5 minuter senare= Ligger i min säng och kollar på TV. Gud vad svårt det var. Men det kan ju inte se ut så hela tiden. Det vore ju bedrövligt men det var en bra lösning tills han nån gång får till till att hjälpa sin son. Men det kommer nog inte ske på ett tag... Och jag är rätt säker på att min mamma inte kommer tycka om att den står här inne så länge till. Dels så kommer hon nog sakna den till köket till vad hon nu använder den till, sen för att det inte ser så värst bra ut inne på mitt rum och till det sista så vill hon absolut inte att det ser ut så på sin födelsedag som är nu på onsdag. Så grattis i förskott om du skulle till att läsa det här. Fast det tror jag så klart inte men ifall om. Och jag har inte den blekaste aning om vad jag ska köpa. Hon har sagt att hon önskar sig bl a. massage. Men det är så dyrt. Men jag tänkte om hon kanske vill ha spa. Men då är problemet hur mkt kostar inte det? Så om ni har några råd att ge vore det värligt nödvändigt. Hon har typ det mesta inom typ kök och inredning och det är typ det ända som hon vill ha. Så som sagt har jag inte en susning om vad jag ska köpa. Men det blir väl till att åka in till Johanssons present affär och se om dom har något. Brukar hitta lite allt möjligt smått och gott där.

Puss
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0