badat och löst korsord


Var ensam dom första 7 längderna


Shit vad jag vart duktig (: Jag har gjort ett helt korsord!!

Nu är jag hemma igen. Jag var så duktig så jag simmade 10 längder. Var ganska jobbigt faktiskt xD Men det var skönt också man känner sig liksom duktig :P Dom försa 7 längderna var jag själv i poolen. Sen kom det massor med småbarn från fritids och förstörde det sköna lugnet. Men jag låg iaf bredvid min moster och hennes två barn. Jag var och badade 2 ggr efter att jag simmat. Sen låg jag bara och solade. Men Carola som min moster heter frågade om jag ville läsa tidningen så jag låg och läste Aftonbladet samtdigt som jag fick lite färg. Sen frågade hon om jag kanske ville lösa korsord. Först var jag lite tveksam för jag är verkligen jätte dålig på det. Men då sa hon att hon hade en ny tidning med nybörjar kryss och där så var det ett vanligt korsord men det var siffror så jag visste att på siffra 9 var det ett M. Så det var mkt enklare. Och det blev även roligt :) Jag liksom satt och finulade i typ en timme eller nej det var inte ens så länge. Men det var verkligen en rolig tidsfördriv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0