bad

Hello!

Var ju ner till badet och har vart där typ hela dagen ;) Fett nice! Kom ner typ vid 1 tiden och gick hem runt 5 tiden. VAr gsnska trevligt. Blev iaf brun :D Typ det ända jag gjort är att ligga och sola, sen har jag bart ner och badat loite då och då. Tror jag såg ett gammalt ansikte som gick i vår klass förut. Putte! Är inte säker men tror det. Blää sägert jag ba, gillar verklgen inte honom +o(
När jag gick hem sen så duschade jag och smörjde in hela kroppen med after soun. Väldigt bra, för det gör så huden mår bra och så ser man den bruna färgen mkt fortare :D
Ska nog snart ta och köpa säsongskort till badet, men just nu har jag inga pengar så det får bli lite senare.
Jag undrar jag hur mkt pengar jag har på kortet för jag skulle väldigt gärna vilja ha min nya mobil snart! Och när jag köpt den ska jag ta och köpa kameran och sen den där datorn. Men det är ingen brotska med något av dom just nu egentligen för nu fungerar ju allt.

Puss
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0