Äntligen har alla gäster åkt hem


Den här buketen fick hon av mig pappa daniel och hampus


Jag var så duktig så jag har nästan gjort som jag sa att jag skulle igår. Jag har bara ätit mat och så en endas tårtbit (en liten) och så pyttelit
e godis :)


Här skär hon upp tårtan

Åhh, nu så har alla gäster åkt hem. Jag är så tröt så jag skulle kunna somna nu. Mamma har fått massor med finna presenter och massor med pengar. Så nu säger hon att hon äntligen ska köpa nya innedörrar. xD Vi har haft gäster ändå från kl.14.00 och nu är kl.snart 23. Shit det har var folk här hela tiden. Ganska jobbigt man blir lätt tröt ska jag säga. Särskilt när nästan hälften av dom ha småbarn. Men det har vart trevligt. Mamma har bl a fått massor med smycken och så såklart nästan ett helt bord fullt med blommor. Det är helt otroligt. Typ alla hade blommor med sig. Jag sa det att oj får man sådär mycket blommor när man fyller 40 undrar hur mkt man får på graven då? xD det tyckte en det var ganska roligt. Men jag orkar inte skriva så mkt och föresten så har jag inte så mkt mer att skriva om än att jag och morsan är lite osams just nu men det är väl det ända.
Vill ni se mer bilder får ni kolla bilddagboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0