5 juni

Hejsan!

Ojj ojj ojj den här dagen har värt rolig. Och det var ju även sista dagen för den här veckan :D
Jag fick ju äntligen bada nu efter att jag tagit bort leverfläcken. Men tror du att det blev nån lektion som jag faktiskt hade hoppats på? Nee! Anledningen är den att hela jävla romberga var där. Dom var över 200 pers. Det bara smokade ju av ungar! :@
Så vi fick typ göra vad vi ville. Men det blev ändå rätt skoigt :D
Vi hade nämligen lite roligt genom att bla blöta ner deras lärare xD Vi låsades att vi hade vattenkrig. När tim träffande en ena rakt på ryggen (med flit) så skrek hon:
- Men nu får nu fan ge er!
Och hon såg liksom skit arg ut efter det, sen var dom inte kvar vid den platsen mkt längre xD
Men jag undrar jag om dom gick och pratade  med Andreas för han typ hade ett vakande öga på oss under resten av "lektionen". Det var lite synd för då var vi tvugna att det smidigt med våran plan att rensa poolen så vi kunde ha den för oss sj.
Men vi gjorde så att vi var väldigt nära dom där och låstades stänka vatten på varanra så att dom typ inte kunde se något alls. Men efter några minuter så hade alla tryckt sig mot kanterna och så var de bara hälften kvar av alla.
Tror ni inte att Andreas kommer då och säger att vi måste gå upp? Aså han kommer alltid och förstör när det är som roligast! Men iaf jag gick upp till mina grejer och så och då insåg Johan att hans schampo hade läkt i hela påsen så han kunde inte använda den. Men då tyket Sanel att det var väldigt roligat att ta Johans schampoflska och hälla ner hela Johan med den. På bara några sekunder hade ett schampokrig startat. Och innan jag viste ordet av det var jag också med i det. Så vi var lite kletiga men vi hade iaf sett till så det inte syndes att vi var ner smetade så vi ´gick raka vägen ner till poolen och hoppade i. Emma och några fler var fortfarande kvar så när vi hoppade i vid dom så bad vi dom att skrubba oss på ryggen. Och det blev alldeles bubbligt i vattnet :P haha det såg fett kul ut.
Juste föresten jag glömde att säga att Oliwia var med och badade och förstörde lite för dom andra. Men hon hade inga badkläder med sig så hon badade i sina vanliga kläder och dom var inte jätte fräsha. Men hon fick iaf låna sen av några andra.
Tillbaks till det andra. Innan vi kunde veta ordet av det så var typ allt vatten runt oss en alldelses stor löder hög. Så vi skvätta runt lite i vattnet så de skulle sprida sig lite. Sen hoppade vi upp och gjorde oss iårdning.

Sen nu på kvällen så har det inte hänt så mkt, var till mörtan och badade lite sen har det väl inte hänt så mkt!

Puss
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0