11 juni

Hejsan!

Jahoo :D Äntligen är det ett långt välförtjänt lov! Håller på enda tills den 19 augusti eller nåt. Det sorgligaste är nog iaf att jag inte kommer träffa alla kompisar på jätte länge. Men vi har bestämt att vi ska försöka träffas nån gång i veckan. Men tror nog inte det kommer att gå så bra :( Men förhoppningsvis ses vi rätt så ofta! 
 Den här dagen har vart helt amazing! Gick upp kl. 06.30 och hoppade in i duschen. Sen Var jag kvar där inne tills klockan var typ kvart över sju för att fixa håret. Sen åt jag frukost och kläde på mig. Var ut till min kanin och checkade hur det var med henne. Sen gick jag in och stoppade in mina linser sen fick pappa skjutsa ner mig till kyrkan där vi skulle vara. När jag kom var det fullt med elever och lärare. Jag gick fram till några av mina kompisar. Jag gav dom en varsin ros som jag hade med mig.
Fast det var inte ens nästan lika många som Oliwia hade med sig. Jag hade 7 st och hon hade nog närmare 50 st med sig. Helt fucking unbelievable! :S Shit jag var tvungen att köpa mina i affären här hemma och dom 7 kostade nästan 100 spänn. Herregud det blir ju över flera tusen ju, fast det beror väl på vart hon köpt dom men ändå!
Jag gav iaf en ros till var till mina bästa vänner :D Oliwia, Elina, Isak, Trixie, Johan, Christine och Emma.
Alla fick av varandra fast ingen fick av Elina, Johan och Isak för dom hade inte vart och köpt några. Jaja bara man får en när man slutar nian xD :P
Det där inne i kyrkan var ganska trist men det visste vi redan att det skulle vara. Men man får se det så här, vi ska bara vara där 2 ggr till. :-P Det var några people som sjöng lite där inne. Jätte fint verkligen! Sen var det bara att åka till skolan för att kolla lite där. Men i år var det inte som alla andra år. Dom var nämligen inomhus. Herregud asså, i våran matsal dessutom. Den är ju pytteliten! Jag gick runt där inne och tog lite kort när jag hörde att någon sa att niorna kom nu. Så det vara bara att skynda sig ut. Där kom dom på kärra dragen av traktor och skrek: "Fy fan vad vi är bra! Fy fan vad vi är bra för vi har slutat nian för vi har slutat nian fy fan vad vi är bra!"
Och så gick den runt så hela tiden. Sen gick jag hem. För jag började må lite dålig. Senare kom farmor och farfar hem åt lite smörgåstårta med oss. Men nu har dom åkt hem och det är ett riktigt pissväder. :S Jävla skit!
Ikväll kommer mormor och morfar och äter mat hos oss. Kanske lägger upp något om det lite senare.
Men nu tror jag att jag ska ta ut mina linser för dom börjar bli lite jobbiga nu

Puss
Anton

Kommentarer
Postat av: Katarina

När du köper linser så kika in på www.prisjakt.nu för att se vart du hittar dom till bästa pris :)

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=737

2008-06-12 @ 11:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0