11 juni

Hejsan!

Detta är mitt hundrade inlägg ;) Ganska stolt över mig sj faktiskt xP
Lovade ju att jag skulle berätta lite mer om dagen, eller tja snarare kvällen kanske.
Mormor och morfar kom på kvällen runt 17 tiden. Vi åt lite mat och så spelade vi lite kort.
Och så drack vi champagne. Kommer inte ihåg hur mkt alkohol det var i men det var inte så mkt. Var skit mumms drack typ 5 glas xD haha
Sen åkte typ alla ner och kollade på min lillebrors fotbolls match. Och det spöregnade. Så jag fattade inte vad dom gjorde det för. Men jag och brorsan var hemma.
Jag har fått nåt skit från en Kalle tidning. Det är en dinosaurie som man ska bygga ihop så är det typ skelettet.
Jag kunde tyvärr inte åka in på det där skumpartyt :'( Förhoppningsvis var det skit tråkigt så jag inte missade något. Men det var det säkert inte. Det värsta var ju att nästan alla kompisarna skulle in.
Men jag hade ändå inte kunnat komma in för alla hade ju druckit. Och jag hade säkert inte får komma in för dom hade ju alkotest i entrén. Jävla skit! Men iaf det kommer säker nån mer gång.
Kom på vid 22 att jag måste ta ut mina linser. Lite sent men bättre sent än aldrig.
Ska ta och kolla om det är något bra på TV nu.

Puss
Anton

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

DU MISSADE ALLT SOM FAN. DET VAR SKIT, AS , JÄTTE KUL. DET VAR TYP SKUM UPP TILL TVÅ METER. DU MISSADE SKIT MYCKET!!! JAG FATTAR INTE ATT DU INTE KUNDE!

2008-06-12 @ 17:55:01
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0