10 juni

Hejsan!

Fett trevlig dag faktiskt xD
Den började med en kabaré som niorna hade, och man skrattade typ hela tiden fett rolig :P Den höll typ på i 40 minuter sen var det en skit tråkig 10 kamp för hela högstdiet :S Det roligaste var nog iaf att min mentorsgrupp inte vann en enda gång xD haha !
Sen var det mat och vi fick typ rester från tidigare eller nåt, ganska snusk faktiskt. Sen skulle vi alla ner till badet. Och vi gick dit men vi var inte där. Eller jo ett litet tag sen blev det så kallt så vi sa till alla att vi var ute och gick men istället gick vi hem till Johan. Ganska trevligt. Det var jag Elina Johan och Isak. Vi var uppe på Johans rum hela tiden och typ låg i sängen och snackade. Sen kollade vi på lite "Barnförbjudet" på Internet xD haha det var jätte roligt :P Ena videon tex var jätte äcklig, men jag ska inte berätta här vad som hände, men om ni känner mig så är det bara att fråga dom andra tre så kan dom instämma om att den videon var jätte vidrig !
När klockan var 15.05 gick vi tillbaks men då hade alla redan försvunnit, så det var bara att traska därifrån. Så jag gick hem och släppte ut min kanin och lät henne gå lös ett tag sen fick hon gå in igen och så gick jag in. Sen var jag med Johan efter. Det var ganska trevligt. Vi var och köpte rosor tills imorgon. Och så satt vi och snackade lite.
Sen var vi och kelade lite med min kanin. Det var fett nice :D
Just nu sitter jag och kollar på I huvudet på Gynning. Fett roligt X-D Det handlar om Wags. För er som inte vet vad det är så är det fotbollsfruar. Hon träffade Oksana Andersson. Hon är fotomodell och är sambo med Chippen (eller hur han nu stavar). Hon är skit het!! Skulle gärna vara på en dejt med henne i bara en timme. Det räcker man har iaf träffat henne!
Haha men nu har det slutat och nu handlar det om en dokumentär om ungdomar som är besatta av porr xD haha det kan jag säga att ingen av mina kompisar eller jag är! Haha det är ju sjukt. Det är en kille som går i terapi! Snacka muppbarn ;)

Det ska jag ta och kolla på nu!

Puss
Anton

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Wow, ta det luungt med vad du skriver om Vad du Gör! :/ ;)

2008-06-11 @ 12:44:58
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0