Vilken hemsk natt :S

God morgon!
Jag har sovit jätte dåligt inatt. Jag vet inte varför men har har gjort det. Det som var det värsta med allt var att jag inte somnade fören kl. var 7 på morgonen :S Men när jag somnade så kan jag ju inte direkt påstå att jag fick sova för vi samma veva gick mina grannar upp och började hålla på med saker ute och dom skrek och skrattade och jag fick liksom knappt en blund. Det har verkligen varit hemskt. Först tänkte jag att jag skulle gå upp och inte sova alls. Men jag ändrade mig när jag insåg hur jobbigt det skulle bli eftersom att jag har god erfarenhet av just det att inte sova. Brukar ju ske när man är med komisarna i bland. Men jag kan ju säga att på kvällen efter så ska man nog akta sig för mig för då är jag inte att leka med. Jag är ohövlig, spydig och uppkäftig så det bara stänker om det. Men förhoppningsvis ska väl dom här timmarna räcka. I hope so.
När jag kollade min mail så hade jag tre st. Så jag börjadet kolla dem. Det första var från Facebook. Jävla skit sida, det var iallafall någon som hade addat mig där. Det andra var från Sthlm street style. Jag skickade ju in förut om min style till de, men bilden jag skickade gick inte fram så jag får väl helt enkelt skicka in en ny. Men det tänker jag vänta med för jag vill ha en annan bild. Det andra var också från Facebook och det var så om jag ville byta lösen. Så jag gjorde det och loggade in och kollade. Då hade man typ 16 vänner och en massa mail från vissa. Men orka sitta på den sida den är både ful i desigen och är väldigt tråkig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tips: www.metrobloggen.se/STHLMstreetstyle

2008-09-17 @ 12:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0