Vart vid Trolltrappan!


Idag var jag med Johan, och vi cyklade till TROLLTRAPPAN.

Skit nice! :)

Johan klättrade i den. Jag har inge bilder på mig men Johan har dem så de kanska kommer in nån annan dag.

Där på klippan satt vi en timme och bara snackade det var jätte trevligt :)

Idag har jag som sagt vart med Johan. Vi var några timmar på badet. Det var jätte varmt och skönt. Efter det så cyklade vi till Trolltrappan! Det var skit jobbigt att komma dit. Vattnet man hade med sig var från början iskallt. Men sen vid halva vägen var det kroppsvarmt. Så det vart inte så gott att dricka ska jag säga er! Vi klättrade några gånger var i trappan sen satt vi mesta delen på klippan som var precis vid kanten av berget. Där satt vi i en timme och hade det jätte trevligt.
Sen skulle vi hem och det var inte alls lika hemskt att åka hem ska jag säga. Man kände att man började bli lite trött i benen men det gick mycket fortare än att cykla dit. Så vi var hemma till halv 7 ungefär. Det var jätte skönt att få komma hem och koppla av. Så vi sa det att vi är imorn och så ska vi kanske cykla till mörtan imorgon kväll på ett kvällsdopp. SÅ vet inte riktigt vad vi ska göra imorgon förmiddag. Vi kanske tar det lungt och villar upp oss inför kvällen, för det är ganska långt att cykla dit. Det är typ 2 eller 3 mil dit. Men det är väldigt skönt när man har kommit fram. Ska försöka få tag i Oliwia och Elina och höra med dem om dom ska med. Och ska dom det så kanske vi kan tälta där. Fett nice ju! Och så ska jag höra med dem om en sak till fast det berättar jag inte om. Kanske om vi gör det får vi veta vad det var vi gjort. Men det blir inget berättat före allt har hänt. Om det blir av som jag och Johan har planerat blir den en helt amazing helg. Hoppas den blir av för så kul som vi ska ha då har jag inte haft på länge. Och det var ett tag sedan jag gjorde den där saken. Typ förra året eller nåt.
Nee nu ska jag kolla på en film som går på 4:an. Är kanska bra, heter Keeping mom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0