Vart ute med kaninen!


Frida håller på att bygga bo eller något under våran bod!

Fast det ser inte så värst mysigt ut om ni vill höra min åsikt.  Fast hon tycker säkert det, hon är där nästan hela tiden när hon är ute.

Jag har vart ut till min kanin och gett henne mat och låtit henne vara ute ett tag. Hon är nästan hela tiden i buskarna bakom våran bod. Så jag tog och kollade vad hon gjorde där för ett tag sedan. Och fick till min förvåning se att hon håller på att bygga bo där under. Men många har säker synpunkter på att det inte är bra att hon kanske inte kommer ut därifrån etc etc. Men jag bryr mig ärligt talat inte, hon får bygga där under om hon vill, men vare sig hon vill det eller inte så kommer hon att bo kvar i buren. Skulle det vara så att hon stannar kvar där inne så på ett eller annat sätt kommer jag på hur jag ska få ut henne. Men än så länge går dt bra. Hon var bara lite sörmå irriterad på att hon inte fick vara ute längre. För första gången så låg hon inte still i famnen på mig utan snurade runt och hoppade ur! Men jag  fick tag på henne och stoppade in henne i buren igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0