Vart inget läsande, promenad istället

Det vart inget läsande, jah och mamma gick på en lite promenad istället. Det tog typ en halvtimme. Så det vart en kort men välbehövd promenad.
När vi kom hem så satt vi oss i soffan och popade lite popcorn och kollade på Lyxfällan. Sen när det var slut så hjälpte jag till lite med tvätten och så. Nå mer har jag inte gjort idag. Nu ska jag ta och sova, fast först ska jag ta och läsa lite. Kommer nog inte bli så mycket läsande men det får väl duga, jag har ju en hela dag framför mig imorn också. För jag har ju sagt det att jag inte ska gå ner och bada utan bara vara hemma hela dagen och ta det lungt. Ska faktiskt bli väldigt skönt.
Men god natt på er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0