Vad ska jag ha..?

Nej jag kan inte gå runt i kallingar hela dagen. Men jag vet inte vad jag är på för humör och på så vis vet jag inte vad jag kommer att tycka om att ha på mig. Det kan ju inte bli som den dagen när jag böt kläder 5 gånger och i slutändan gick jag i alla fall i kallingar. Men jag undrar jag om jag bara ska ha shorts och en t-shirt eller om jag ska ta och ta på mig ett par jeans som ligger här bredvid mig och en vitt t-shirt eller ett vitt linne och en brun cardigan? Vem vet? Om jag tar det sista alternativet har jag ju så pass bra kläder så jag kan ta och skicka en den där bilden till Sthlm street style! Men jag är rädd att jag inte kommer att trivas i att ha dom på mig en sån här dag. För det är ju inte direkt så att det är jätte fint väder så jag kommer att svättas av så mycket kläder utan snarare tvärtom. Men då kanske man kan göra såhär: jag tar på mig kläderna ta bilden tar av mig kläderna lägger tillbaks dom i garderoben och tar på mig nått annat. Antingen shorts och t-shirt eller så kanske man bara ska ta mjukisbyxor och en t-shirt. Men det får jag grubbla över senare för nu ska jag ta och äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0