Underbart väder!

Oj, oj, oj vilket underbart väder det är ute! Ska ta och gå ut och sola lite. Men hittar inte solkrämen! Vi har massor men jag hittar inte den som jag vill ha. Men om jag letar lite till så hittar jag den säkert snart. Om inte får jag väl ta nån av de andra. Dom är ju faktiskt också ganska bra. Men inte fullt lika bra. Jag ringde till Johan och skulle höra med honom om vi skulle göra något men han svarade inte så jag struntar i honom och ta och glassar i solen istället! Mycket skönare.
Nyss så var jag ute och hjälpte mamma att städa pappas bod där han har sin mortorcykel och allt annar skräp. Men jag fick så ont i huvudet av den hemska doften av bensin och allt så jag gick in. Men nu ska jag fortsätta min jakt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du har en bra dag :)

2008-07-22 @ 15:09:14
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0