Ska snart stänga av datorn

God kväll.
Pappa undrade om jag skulle hänga med ut och vara lite trädgårdsmästare nu vid 21 tiden men jag sa nej. För jag ville se den här dokumentären som går på 5:an. Så han blev lite butter. Men vill man ha hjälp från mig så är det på mina villkår, jag sa att vi skulle gå ut mycket tidigare. Men då sa han bara som vanligt: nej, vi gör det senare, jag orkar inte nu.
Och ja nu fick han gå ut själv. Fast han fick hjälp av Danne istället. Men jag kan ju säga att han fortfarande är lite irriterad på att jag inte hjälpte till.
Nu är det Rick and Steve och det ska jag ta och kolla på. Så nu ska jag stänga av datorn och borsta tänderna. Så God natt på er. Måste ju lägga mig tidigt nån gång. Och ju tidigare desto bättre. För snart är det ju skola igen. Och man kan ju inte vända tillbaks dygnet till rätta samma natt. Så som sagt ju för desto bättre!
Fast jag kommer nog inte stänga av TV:en fören vid midnatt, för jag tänkte kolla på Queer as folk. Jag kollade på det igår och det var faktiskt riktigt bra!
God natt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0