Ska in till Enköping och hämta mammas nya dator!

Hej igen!
Hahha Hampus sitter i min säng och sjunger nån låt på Sing Star och det låter jätte kul xD haha..!
Men nu till saken. Jag hade tänkt följa med mamma in till Enköping och hämta hennes nya datorn. Hennes dator gick ju sönder så nu har hon fått en ny genom försäkringen. Tur så får jag ha min dator för mig själv. Det ska bli jätte skönt. Men hoppas inte dom får Vista till sin datorn. För då blir jag faktiskt lite avensjuk. Men snart så har jag också det. Vista home premium. Men eftersom jag håller på att vill ha så många saker nu så vet jag inte vad jag vill ha först. Om jag vill ha ny mobil först eller Vista? Jg har ju massor med andra saker som jag också vill ha men dom två är de viktigaste just nu. Men vad skulle ni köpa först? Jag tror nog att det får bli mobilen för den tar längst tid att spara till, och Vista kostar bara runt 1500 så det går ganska fort att spara ihop pengar till den. Men nu måste jag sluta ska åka vilken minut som helst och jag har fortfarande inte tagit på mig några kläder och inte heller har jag borstat tändena än! Måste göras omgående!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0