Packat klart


Jaha då har jag packat klart då. Det blev lite munhug mellan mig och mamma om vilken väska som jag skulle ta. Men som alltid tar jag det jag vill ha och det blev våran största väska som man kan få plats med kläder i till en hel familj som ska åka på semester i en vecka. Men som ni säkert förstår så har alla mina kläder tagit förstor plats för att nån mer ska få plats i den. Men om pappa försiktigt (så han inte har sönder min perfym) trycker ner sina kläder får vi nog plats båda två. Här har ni min kläd lista:
7 st t-shirtar
1 st jeans
3 st tjocktröjor
1 st mjukisbyxor
1 st badbyxor
3 st shorts
2 st badlakan
Toalettartiklar

Det låter inte som så mycket men det blir verkligen mycket kläder när man ska packa. Och ändå har jag inte riktigt alla kläder jag vill ha med mig. Men skulle jag packa sisådär dubbelt av allt skulle väl mamma få spel. Särskilt om jag ska ha 14 t-shirtar om vi bara ska vara borta i 5-6 dagar. Men så är det och jag får väl göra så här. Förhoppningsvis räcker kläderna. För jag använder aldrig samma kläder (förutom byxor) men än 1 dagar. Skulle jag göra det skulle det absolut vara en nödsituation. Men jag tror inte att en sån insident måste ske. I hope!
Nu ska jag gå ut och ta lite bilder på husvagnen så ni nån gång får se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0