På camingen!

Hejsan!

Nu har jag fått låna mobilt bredband av en kompisa här på camingen så jag kan skriva en snabbt inlägg. Så nu ska jag berätta lite kort om vad som har hänt. Idag har jag var och kollat på en av dom två fotbollsmatcherna som dom ska spela idag. Sen efter det var vi till Kupolen och shoppade lite. Jag köpte en tröja och äntligen en ny plånbok. Jag kan inte lägga in några bilder för jag har glömt min kameraslad hemma. Men nän gong förhoppningsvis kommer det in bilder också. Men det blir inte på ett tag. Men jag ska även lägga in bilder på parade eller vad man ska kalla den som var igår. Det var riktigt roligt att se faktiskt. Men ska sluta nu!

Hejdå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0