Nu ska jag sova

Hejsan!
Nu ska jag ta och lägga mig. Sitter och kollar lite på internet. Har nyss kommit ifrån TV:en. har kollat på Queer as Folk. Det är ju en serige som går nu under pride veckan på kanal 5. Och tror det eller ej men det är ganska bra. Det kan iallafall få
Så det är väll någorlunda bra då. Men det är sån där serie som Andra Avenyn, man blir helt fast vid den även fast den inte är så värst jätte bra. För i början tyckte jag att Andra Avenyn bara var skit men efter ett tag så började jag gilla det och ju är man liksom helt såld för det som med alla andra seier. Det är fan sjukt. Men nu ska jag inte sitta här och skriva mer måste få sova lite. Förhoppningsvis så kanske kan jag somna lite fortare inatt men jag ska väll inte hoppas på något. Får se hur det blir med den saken...
God natt ialla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0