Nu funkar internet igen!

Nu får vi hoppas att internet fungerar igen! För nu har Stefan hjälpt oss igen. Och nu har han tagit bort krypteringen eller vad den nu hette. Så nu ska det fungera perfa.
Nu lite småt om vad som har hänt under dessa tre dagar utan internet.
Lördag:
Vi var till några kompisar till mina föräldrar i bålsta. Vi badade i deras pool och åt lite mat och så.
Kommentar om dagen: Dö trist, ångrar att jag följde med!

Badade lite i deras pool.

Vi åt lite mat där

Jag gillade den här. Det är en sån där vin sak.

Söndag:
Jag byggde en lite... tka vad ska man kalla det? Ja en liten bur till utanför Fridas bur. Så hon kan vara i buskarna och så. Så här blev det då vid slutet.

Här är det då. Jag läste i en bok att dom gillade teräng och så, så det är därför som det ser ut som det gör där i.

Och så gick det runt buskarna här. Jag vart tvungen att lägga dit stenar för hon är ju smart så hon kröp under galret.
Men nu har jag satt in henne i hennes vinterbur, för hon har haft sönder så mycket av galret i sommarburen så hon kan smitta när hon vill. Och så har hon lyckats på ått sätt smitta ut från den här buren ovan också.

Och idag då, måndag:
Jag har vart ner till läkarmotagningen här nere och pratat om tja du det vete tusan egentligen? Fattade inte riktigt vad det var jag var där för. Vi pratade om min tidigare anorexi och hur jag åt och allt sånt. Och om pubverteten och tja livet i allmänhet.
Sen har vi vart in till Enköping och handlat lite och ätit på Mc Donald´s. Så vi har fått tre lila glas xP.
Och nu kom Stefan nyss och fixade så att vårat internet funkade då. Tur att vi har honom :)
Jo en sak till, eller jag kanske har sagt det här tidigare det kommer jag inte ihåg men anyway så har vi fixat digital-TV:en från Telia nu. Och Stefan berättade det där om mobilt bredband och det är inte alls bra att ha. För det är bara typ i sthlm som det kan komma upp i det där 7.2 megabit. Och ja det är till stor del bara bluff. Så han rekomenderade att man skulle använda internet i mobilen stället. Men då tycker jag just det att det blir så himla dyrt. Hellre så betallar jag 200 i månaden än 5-600. Det är liksom en ganska stor skillnad. Men whatever. Snart så kommer det väl komma ännu bättre och ännu snabbare. Får väl köpa då, men man f¨r väl höra med Stefan vad han säger om det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0