Nu är jag hemma :)

Nu är jag hemma! Vad skönt. Det har varit en ganska trevlig vecka men det är mycket mycket skönt att komma hem. Kunna sova i sin egen säng på natten är nog det som jag har saknat mest. Igår var det inte sån super rolig dag. Vi hade långbord igen. Och alla var skit tråkiga. Jag och morsan blev osams och jag gick därifrån vid 23.00 tiden. Jag gick runt lite på campingen ett tag sen vid 23.10 bestämde jag mig för att gå ut på långpromenad till coop och tillbaks. Det är 6 km. Så en sån jäte långpromenad var det väl inte men i alla fall. Det tog en timme att gå. Men sen när jag kom tillbaks så var jag väldigt trött och ville sova. Men våran husvagn var fullsmokad med ungar som spelade TV-spel. Så jag gick och la mig i våran bil. 2 timmar senare så ringde mamma och väckte mig och sa att hon var ute och letade efter mig etc. Men jo tjenare! Hade hon nu varit så orolig som hon sa att hon var så hade hon väl letat efter mig tidigare. Och desutom så såg jag inte till henne nån stans. Men däremot hörde jag henne från den plats där vi  hade långbordet. Så jag är lite skeptiskt mot om hon egentligen ens var orolig och letade?! Men who care!
Jag kan inte lägga upp några bilder än men ska snart göra det, mamma har min slad och hon kom nyss hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0